مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 09:302021-01-21ورزشي

لیگ فوتبال بانوان| جهان نجاتی: جدی ترین حریف ما تیم وچان کردستان است


سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان گفت: جدی ترین حریف ما در جدول تیم وچان کردستان هست، امیدوارم که بتوانیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم.

- مریم جهان نجاتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در سیرجان در خصوص بازی روز جمعه لیگ برتر فوتبال بانوان کشور مقابل تیم وچان کردستان اظهار داشت: فکر میکنم یکی از حساس ترین بازی های لیگ برتر بانوان روز جمعه برگزار می شود، حساسیت این بازی به دلیل اینکه تیم وچان خیلی تیم پرمهره و خوبی هست و دور رفت مسابقات هم ما در زمین خودشان این تیم را بردیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان عنوان کرد: مطمئنا این تیم برای جبران کردن به میدان خواهد آمد و برای به دست آوردن امتیاز تلاش زیادی خواهد کرد و جدی ترین حریف ما در جدول تیم وچان کردستان هست، امیدوارم که بتوانیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی در رابطه با تیم های حاضر در گروه اول این مسابقات بیان داشت: در گروه اول هم بازی ها در حال برگزاری است و بازی حساس آن گروه هم در این هفته بازی سپاهان و بم است که من فکر می کنم نتیجه این بازی هم تقریبا صعود کننده های گروه یک را مشخص می کند.

جهان نجاتی افزود: تیمی که هدفش ایستادن روی سکو و کسب قهرمانی است باید همه تیم ها را شکست دهد تا بتواند روی سکوی قهرمانی بایستد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ فوتبال بانوان| جهان نجاتی: جدی ترین حریف ما تیم وچان کردستان است

لیگ فوتبال بانوان| جهان نجاتی: جدی ترین حریف ما تیم وچان کردستان است